sâmbătă, 22 decembrie 2007

Decepţie

Tocmai am reuşit să ascult tot albumul "Blades of Glass" de la Dashes, album care l-am vrut de multă vreme să-l găsesc din moment ce am dat pe CDbaby de previewuri lo-fi de 2 minute ale pieselor şi mi-au plăcut piesele respective aşa de mult, încât am ascultat previewurile de zeci de ori. Eram captivat, eram fascinat, aveam o dorinţă arzătoare, iar acum că am terminat de ascultat toate piesele propiu-zise la un bitrate mult mai bun, pot să zic că într-adevăr este albumul care a luat 2 stele şi jumătate pe trip-hop.net şi că într-adevăr Dashes nu reprezintă viitorul trip-hop-ului (sau poate reprezintă un viitor destul de întunecat care, din nefericire, se cam adevereşte...). Sunt idei, sunt efecte sonore superbe, sunt versuri destul de bune, dar lipseşte magia pe care am simţit-o în versiunea de calitate redusă...

În ciuda duratei reduse, a calităţii reduse şi a finalului în peşte a preview-urilor, am să pun pe mp3 player preview-urile în loc de "the real thing". Să vedem...

EDIT: Într-adevăr. Magia era acolo. Era acolo.

Niciun comentariu: