vineri, 21 decembrie 2007

Praline

N-am ajuns încă prea departe în ceea ce priveşte "Orbitor. Corpul", în schimb am mai scris câteva versuri. În fine, azi am ascultat ceva muzică şi am ajutat-o pe mama mea la pregătit... praline Raffaello. Dar nu ca reţeta originală, e o reţetă puţin diferită - conceptul e identic, dar s-a procedat diferit. După părerea mea, au ieşit excepţionale, deşi alunele nu se compară nici pe departe cu migdalele din pralinele originale - în plus, acestea contrabalansează cam mult gustul foarte dulce al aluatului. Motiv pentru care am făcut şi câteva praline fără alune...

Ascult acum, pentru a nu ştiu câta oară, "Red" de Ming. Excepţional album, nu prea l-am mai ascultat în ultima vreme, deşi merită cu vârf şi îndesat. Fiecare piesă e o capodoperă, ceea ce nu pot spunt despre multe albume...

Niciun comentariu: