duminică, 30 decembrie 2007

Pov

De fapt aveam de gând să scriu cu totul altceva azi... Un lanţ cutremurător de vise ce a durat 5 ore şi ceva despre care am notat câte ceva în caiet ca să nu uit:

ENVE - VENE (aici era vorba de mai multe oraşe şi ţări în care s-ar putea să mă poarte destinul... şi chiar în vis mi-am dat seama ce înseamnă o parte din abreviere (încă nelămurit asupra ultimului E...) şi am asociat-o cu VENE - adică venele destinului...)
3-d renders (mintea mea se pare că a ajuns să fie mai ceva ca 3D studio max...)
am mai fost pe aici (asta mi se întamplă foarte rar - adică într-un vis să-mi aduc aminte că pe aici am mai fost într-un alt vis)
la şcoală (nicio legătură cu notiţa anterioară)
absenţă? (mintea mea pare să fie tot mai pesemistă, după visul cu scăzutul notei la purtare de acum ceva vreme)
doctor ce mă chinuie dar nu opreşte alimentarea mea la această suferinţă colorată psihedelic (ca un copil, de fapt chiar eram, mi-era frică deşi ea parea să-şi facă doar treaba - oricum frica mea a reuşit să picteze peisajele ce se văd pe fereastră în juxtapuneri şi suprapuneri de figuri geometrice 3D colorate psihedelic, a la coperţile lui Kim Hiorthøy...)
mică odaie întunecată
deodată deschid jaluzele de la ferestre (bungalow de vară? afară vegetaţia era verde şi în aer erau aburi cu forme ciudate...)
plajă frumoasă, tropicală - astea sunt colibe (aha deci acolo eram)
mult praf prin aerul de pe etaje (etajele şcolii... făceau ceva la parter... nu ştiu de ce, dar la parter era un magazin alimentar similar cu cel de la etajul 1 dar închis... la baie îi spionam pe şcoleri... ştiu de ce dar sunt prea cutremurat ca să dezvălui...)
baia de lux cu pereţi galbeni (are legătură cu primele două notiţe şi cu Veneţia... poate o să povestesc într-o zi mai detaliat despre ciudăţenia asta în care sunt prelucrate şi exerciţiile de gimnastică de la ora de sport...)
e de vis (baia...)

Ascult: Antenne - Long to Kiss. Adu-l odată pe #3, că mi-e sete aicea!...

Niciun comentariu: