joi, 20 decembrie 2007

Magnet

Acum vreo zece minute, publicasem şi eu o poezie mai recentă - acum e deja verificată. (!)
În plus, primesc comentarii pe poezii.biz care mă flatează tot mai tare - de la "poezia secolului 22" până la comentarii gen "ai ceva care magnetizează în textul tău", dovadă că tot mai mulţi dau de eşenţa actului meu de creaţie - într-o postură de bucătar, trebuie să fac în aşa manieră încât ingredientele mele să genereze acea atmosferă pe care o caut şi care asigură o mare parte din plăcerea de a citi versurile mele albe, fără ritm sau reguli prozodice prea bine stăpânite...

Ascult acum, din nou, acelaşi album "#2" de la Antenne care îmi place aşa de mult, deşi nu la fel de mult ca "#1"... Oricum, de-abia aştept să pun mâna pe "#3", care deja sună ca o ofertă apetisantă, deşi a trecut ceva timp de când a fost lansat "#2"... Momentan, sunt la "Orbitor. Corpul". Deja la pagina 109.

Niciun comentariu: