duminică, 30 decembrie 2007

Sad

Sunt trist, iar muzica asta de la Alva Noto şi Ryuichi Sakamoto a venit la fix. Încă o oportunitate pe care nici măcar n-am sesizat-o iniţial a fost iată aruncată în aer ca un foc de artificii - şi într-adevăr a fost trecător ca un foc de artificii. De abia vreo 5 zile începusem să fac chestii-trestii pe Discogs şi, iată, acum sunt la prăpastie. Nu că aş fi gata să fiu banat, şi nici primul N-vote n-ar trebui să mă zguduie atâta, dar o regulă foarte penibilă - aceea că nu poţi pune pe site informaţii despre albume pe care nu le ai - mă împiedică să mai am respect pentru ei. **** **** ****. Fără utilizatori inconştienţi ca mine, s-ar alege praful de tine, Discogs! Praful s-ar alege! Cine naiba ar mai avea încredere în discografiile voastre dacă n-ar fi actualizate, dacă nu ar încerca cineva să le completeze?!...

E clar. Nu pot să suport un site cu reguli atât de tâmpite. Am înţeles că vreţi să nu fie release-uri care nu sunt reale în data de baze, am înţeles cu greu şi faptul că numărul de catalog e obligatoriu, dar asta?!?... Cum naiba o să mai ştie boboru' de release-ul cutare care e mai rar şi care îl au foarte puţini, din care, în mod evident, slabe şanse să fie unul dintre ei pe site? Ce să mai zic de ediţii limitate, de promo-uri, de chestii-socoteli în exemplar aproape unic? Îţi spun eu - inconştienţi ca mine or să facă acest lucru...

Pentru mine, ei sunt deja morţi. Discogs poate să-şi ia adio de la toate albumele pe care eu le-aş fi putut pune şi care eventual or să fie adăugate la imensa lor dată de bază în câţiva ani... Spun asta şi despre albumele pe care le-aş fi putut să le introduc pe site odată intrate în colecţia mea, dar un site ca ăsta care-şi pune singur cuie în cap...

Let them be. Eu eventual o să mai mă învârt pe-acolo - dar doar ca să copiez informaţii de-acolo şi care să le pun altundeva - ca de exemplu pe un site propriu sau pe o alternativă la Discogs - din care prea multe nu par să fie... Am încercat să mă înregistrez la unul dintre ele, dar îmi dă eroare 500 astfel că n-am cum să pup email-ul de verificare...

Nu sunt obsedat de chestia asta, dar îmi pare rău că un astfel de site altminteri de încredere pentru mulţi este împiedicat în drumul său spre un catalog cât mai complet de propriile sale reguli. Asta e. Nu îmi mai bat capul cu albume care nici măcar nu mă interesează prea tare doar că nu-mi place să văd paginile lor aproape goale de conţinut şi de poze. Până la urmă, o să utilizez spaţiul free al contului meu de Google ca să postez discografiile şi alte alea la formaţii care chiar îmi plac şi merită să aibă o discografie completă. Viitorul meu site - ăla va fi mai cu moţ decât Discogs - în ceea ce priveşte trip-hop, fireşte...

Well, asta a fost o poveste scurtă şi relativ intensă. RIP Discogs!... oricum n-o să fiu la înmormântarea ta...

Niciun comentariu: